گلایه .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

دو شنبه 5 فروردين 1392
ن :

گلایه .....

سلام .....

گردش ایام بشد ز دستم ...
من نه همانم که بدم ، که مستم ...!!
من شده ام حبس به بی گناهی ...
یارب از این خسته تنم چه خواهی ....؟
اگر به بلخ من گنه کرده ام ..!
اگر بدی من به ری آورده ام ....!
به ناکجا گردن من ، می نزن ..!
این که نه رسم است به مرد و به زن ....!
من اگرم بد شده ام خوب کن ...
صبر به من ، چو صبر ایوب کن .....
من همه را بد کنم و بد دهی .!؟
فرق میان من و خود می نهی ...!؟
یاد بده صبر و گذشتت به من ...
جان خودت ضربه پس هم نزن ..!!!
بیا و اینبار تو هم مست شو ...
به هر چه آفریدی یک دست شو .....
بیا و اینبار ز من درگذر ...
تو دائمی ، منم ، منم رهگذر .....


" ه.م غروب "

05:00 am
پنجشنبه 1391/08/27

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.